2017-04-06
 07:43:57

Ett tag sedan....

Som jag skrivit tidigare nån gång så går ju det här bloggandet liksom havet i vågor....ibland har man bara inte tid/lust/ork att "dela med sej" av det som kallas "livet".... 🙄...


Vet egentligen inte ens va jag ska skriva nu...🤔

Kan ju iaf tala om att släkten har ökats ut med en liten Emil...💙👣🍼
Vilket innebär att jag blivit faster ännu en gång...längtar efter att få gossa....

För övrigt är jag lite fasst i mina negativa tankar/beteenden...det är inte nog med allt runtomkring...man ska släpa runt på sej själv åxå...kan nog va det jobbigaste ibland...🙄...försöker varje dag att vända mitt tank/tänk till nåt positivt...och det brukar gå skapligt....


För att "flytta" mitt dåliga mående...skapar jag gärna 😇 projekt lixåm "på sidan av"...just nu utmanar jag...(framför allt mej själv)...att gå 620 000 steg innan 5 juni...det innebär 10 000 steg/dag 🚶🏼‍♀️... 🙌🏻👣....

Dag ett...Done 🙋🏼 !!!


Bara några kvar....👣👣👣👣🙂



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: