2017-04-26
 09:38:05

Konstigt....

Gud va konstigt det blir i bland....🙈

Som tur Ă€r handlar det om en konstig dröm...satt vid ett bord (och antagligen Ă„t jag 👀)...nĂ€r jag gick dĂ€rifrĂ„n va det ett hĂ„l i bordet...och i mattan och golvet under...inget runt hĂ„l...utan mer avlĂ„ngt... haha 😁
Inte utan att man undrar va det betyder....grejjen va att jag "ser" mitt bord och min matta...men det va inte hemma hos mej...och jag vĂ„gade inte sĂ€ga nĂ„t.. 🙄..typiskt mej đŸ™‹đŸŒ


HĂ„ller tummarna att det endast va en dröm daaaaâœŠđŸ»âœŠđŸ»


Full rulle idag med...đŸ™ŒđŸ»...gillar det...
Klockan Ă€r 9.30 och jag har redan hunnit bĂ€dda dammsuga torka golv ladda en maskin tvĂ€tt...och lagt disken i blöt😎...(eftersom Willisen tycker att det Ă€r morron ytterst tidigt.... det gillar jag kanske inte alltid 🙄)
Snart kommer Ă€ven lilla Wildisen hit eftersom modern har lite "viktiga uppdrag" för sej 😂....
litet möte med "assistansen" pĂ„ EM...och hoppas Ă€ven hinna med ett "gardininköp" innan kvĂ€llen đŸ™ŒđŸ»đŸƒđŸŒâ€â™€ïžđŸ’š

Hej hopp 🐾



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: