2017-04-18
 09:28:37

Måndag....

Vet väl av äääää....

Att de inte är måndag ...på riktigt...men kaffedrickandet kändes som en "måndagskopp"....kan ju bero på att jag tydligen har ett stort hål i hakan...eller möjligen kan det bero på "liggdrickande på snedden"...därav ....kaffe rinnande nerför hakan ...utefter tröjan...ner på låret...soffan...å mattan ....🙈

Antar att det är "karma"... 😬


Sitter iaf å tittar ut...på det fina vädret...man borde ju ta en promenad...men...känns lite som att lägga i "overdrivern"...har ju både mitt "pt-pass" och ett "Easyline-pass" bokat idag...tror det kan räcka så....🙌🏻

Å "apropå" det här med gym/pt ...lite fascinerande att det "sticker i ögonen" på folk...."slöseri med pengar/överdrivet/skulle aldrig....." äntä konstigt...att just att "satsa på sej själv" anses "märkvärdigt"...🤔...

Men...att "sunka ner sej" tycks ok...då kan man tom få medlidande om man har tur....(relaterar alltid till mej själv i mina påståenden om nån skulle bli att känna sej träffad/sårad/påhoppad)...konstigt tycker jag....som tur är är det ju bara JAG 👈🏻 som ansvarar för vad som ska ske med mitt liv å min kropp....

Halleluja å amen på det 🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: