2017-04-10
 09:04:43

Måndag...

En riktig "måndagsmåndag" 🙈...det är gråare än grått ute...det blåser och regnet hänger i "taknocken"...å trött som f*n....


Har varit riktigt astrött dom två sista "gympassen" åxå...jag tar lixåm "tvärslut" helt plötsligt 🤔...får lura lite på vad det betyder....kanske kan jag få nåt tips i morrn...då när mitt "andrapris" på MåBättre skall "upplevas" 😬🙏🏻

Ser som brukligt på TV4morron...så mycket fina blommor/tankar/gester💐🙏🏻...heder/tankar åt allt och alla inblandade...💔❤️...


Tänkt lite åxå på mitt "uttalande" att jag är mest rädd för "män i grupp/utländsk härkomst"...igår när jag gick från gymmet...slog det mej...det är nog inte så konstigt för av alla "manliga grupperingar" jag såg...å det va ett antal...på den korta vägen...va verkligen ALLA av just "utländsk härkomst" 🙄...så det är kanske inte så konstigt ändå....

Jaaa nog om det (endast ett konstaterande å inget annat !!!)....


Tanken idag va en utedag i nån lekpark...

Tror vi får hitta på nåt annat...😏...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: