2017-04-28
 09:56:20

Nöjd....

Lite...som brukligt...morgon-tv och kaffe för att vakna till liv...🙋🏼📺☕️👌🏼


Lite dubbelt dock...att jag tänkte/tänker skriva om att jag känner mej nöjd...samtidigt som jag ser flyktingar i "tältläger" som är rädda...varje dag... 👀...men...jag måste ju kunna få va nöjd...ändå 🤔

Jag är såååå nöjd...över känslan att jag "orkar mer" på gymmet....🏋🏼‍♀️...att jag kan göra fler "repetitioner" snabbare...att kroppen svarar på allt slit...för...det är inte enkelt när man börjar...Sanna mina ord 🤢....

Fick dessutom ...som grädde på moset... en klapp på axeln av "coachen" som sa "skitgrymt jobbat"...kanske låter barnsligt...men vem gläds inte åt en klapp på axeln...och framför allt när det gäller "dej själv å ditt må bra"....


Några visdomsord på det...som en klok fin människa delat på "insta"...🙏🏻


Anonym
PUBLICERAT: 2017-04-28, 11:36:46

Gud vad grymt jobbat Lillis❤️😍Skulle behöva lite energi av dig, kan du ge lite på distans tror du🙃😊😘
🤗Johanna

Svar: Önskar jag kunde...då skulle jag ge massor.... ❤️❤️❤️
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: