2017-04-24
 09:48:53

Nytt försök....

Skrev nyss ett inlägg som gick åt skogen 😤....kanske va det meningen...lite mitt "signum"...att börja om...det är ju måndag å allt 😁


Sist skrev jag ju lite ...om att vi "tycker så mycket"...gärna om varandras "hälsa/träna/vikt/vanor"..och gärna på ett "dömande" sätt...🤔 

Läser mycket kloka "posters" om att vi inte blir "lyckliga" förräns vi slutar jämföra oss med andra....👀...herregud det har "vi" väl alltid gjort och kommer nog alltid göra....


Sååå vad är skillnaden på att "jämföra" och att "inspireras" av någon....🤔

Jag har en fantastiskt inspirerande person på min instagram...hon sprider sina tips/kunskap hon delar allt på ett (för mej) otroligt positivt vis...jaaa trots mina snart 48 levnadsår är hon som min "wannabee" 🙌🏻

Att jag vill/måste få till "träning" i mitt liv och min vardag är för mej ren "överlevnadsstrategi"...jag känner mej själv alltför väl vid det här laget...och med tanke på det som "ligger i framtiden" finns inget alternativ...jag måste vara i "fysisk form" för att klara av det "psykiska" 

Låter som en "bitter sanning" och det är det...allt som serveras här i livet smakar inte sött...🤐


Eftersom "karaktär" och således "pannben" är mina svagheter...är det en av anledningarna att jag "anlitat" en PT (24 pass 🙄)...behöver nån som "jagar mej" och i morrn startar det "på riktigt" 🙌🏻....

Här är hon iaf...min inspiratör...😎



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: