2017-08-19
 08:15:22

112 !!!!!

Det ökända 112 🆘 ‼️‼️‼️

Larmnumret...när det är akut...det är fan akut nu.....vem ska rädda världen från allt som händer...

Mina 112 "besökare" lär knappast kunna.....🤔....det är ju inte nog med dessa "terrordårar"....känns som detta vårat egna trygga Sverige inte är ett dugg bättre ....

Såklart är jag inte på någotvis mer berörd av detta än nån annan...däremot tänker jag på oss/dom/er som har "nån" som lever på lånad tid i din närhet....kanske redan mist någon....jag har gjort både och....av sjukdom togs min syster...och även barnbarnet "står på tur"...

Det som övergår mitt förstånd...är ju såklart hur man kan begå dessa jävulska handlingar...med berått mod när det finns så många som inte ens "får" leva...pga sjukdomar.....😟...javisst det är inte så enkelt jag vet...men va faaaan....äsch...blir så matt så jag vet inte ens hur jag ska avsluta inlägget....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: