2017-08-15
 21:30:16

Dear friends....

Ja alla kanske inte är mina "vänner" som läser ....men i allafall....😇🙏🏻


Gissar att jag i morrn (onsdag) inte är kapabel att ens lyfta mina armar...får kanske kalla in dubbel assistans ...en som tar hand om både Willis å mej....😬...såååå låt anmälningarna rulla in vetja 🙃😊....

Blev jue som brukligt ett "pt/pass" i måndags "köttade" på med armar 💪🏻....
....va vad jag hade tänkt mej i träningsväg den dagen...men...det blev ett "funktionalmovespass" också...💪🏻

"Passet är upplagt efter hur kroppen är byggd och fungerar, och målet är att stärka och balansera kroppens alla funktioner. Du tränar styrka, kondition, stabilitet, rörlighet och balans. Efter ett pass känner du dig ordentligt genomtränad. Du får en komplett träning för din kropp – och det kommer att ge dig fantastiska resultat."
...en liten beskrivning av det jag nog nästan gillar bäst 🙌🏻

Så summan av måndagen blev två pass....🏋🏼‍♀️

Tisdag ...(idag) bidde det ett "bodypumppass"

"Här jobbar du med skivstång och viktplattor. Du tränar upp styrka och uthållighet i hela kroppen på ett enkelt, utmanande och framförallt roligt sätt.

Transformera din kropp med den beprövade formeln: THE REP Effect™ som är ett genombrott i styrketräningen. Med fokus på låga viktbelastningar och höga repetitioner kommer du att bränna fett och kalorier, få styrka och snabbt producera tonade muskler."

Också ett bra pass...dock alldeles för mycket folk...det blir inte jättebra då...tyvärr 😏...tur det finns massor att välja på....👌🏼

Att armarna "fått sitt" är en mild  beskrivning 🙈....därav min tro att morgondagens invaliditet bara är förnamnet.....

Bara två pass till bokade o veckan....å ev blir det nåt "eget" i helgen åxå.....

Känner mej priviligerad som "kan/vill" göra detta för mej själv....

Because I'm worth it 🥊



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: