2017-08-18
 11:51:04

Information ....

Dääää ä väl tur att Facebook finns...så man får en massa nödvändig 😬 information ....


Såklart är jag inget undantag...även om jag drastiskt minskat mitt "användande" så visst är man lite nyfiken ibland...😇🙏🏻...jag kan absolut kommentera å "gilla" ibland...även om jag kan tycka det är galet...så är det mycket som nästan "bara gills" på Facebook ...

Som tur är...å skönt för mej så "gills" de inte för mej längre...mina "viktiga" gillar/gillare får jag på andra vis 👌🏼...funderat några ggr på att gå ur ett tag...får se hur det blir 🤔


Fick tex ett "sånt" medd i morse....ett "glädje-sms....fyyyfaan va jag längtar.... ❤️💋🙏🏻😎

Ska bli sååååå skönt....😎


Trots att jag häromdagen va en "negativist" så händer det såklart bra saker förutom resan 😜 i livet....jag har tack vare min mamma blivit "med bil"....🙏🏻😇...då hon införskaffat en nyare variant...FICK !!! Jag hennes gamla...den har sina skavanker å några mil i bakluckan (precis som jag själv😬) men ett tag tror jag vi kan få ha nöje av varandra 🚙💨....

En bra torsdag... 🙌🏻...som avslutades med ett riktigt bra "intervallpass" på gymmet 🏋🏼‍♀️....


"Det är inte brist på motivation ...det är brist på diciplin....som gör att du inte når dina mål".... 🥊



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: