2017-08-17
 08:53:01

Lågenergi....

Många är vi som "drabbas" med jämna mellanrum...drabbas av dessa "lågenergidagagar"...inte mycket som känns bra...inte mycket som känns roligt....offerkoftan åker på och man tycker lite synd om sej själv...


Man vill lixåm bara typ ligga ner å "älta skit"...alt sova bort dagen....tyvärr är det sistnämnda nåt jag inte klarar även om jag skulle välja det om jag fick....😴


Hade en "såndär" dag igår...man lixåm vaknar å känner "känsligheten" omedelbart...den ligger å gror i halsen och bakom ögonlocken....

Gillar dom inte...men kan "bemästra" dom nu för tiden...🥊

Som tur är vet jag att oftast varar dom typ en dag....

Ibland undrar jag iaf...om det är "energier" ...ofta dessa dagar är det många som "delar" på sociala medier att dom "mår dåligt"....ällä såklart är det som med det mesta...när man "är i nåt" att man såklart "ser" det bättre i sin omgivning....😕....

Idag är en ny dag...hoppas på mycket positiva energier 🙏🏻😇



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: