2017-08-04
 19:27:47

Oro....

Ibland infinner sej en oro..lixåm i hela mej å "mina jag"..en sån som inte riktigt kan beskrivas..jag vill inte va på jobbet..jag vill inte va hemma..jag ältar mitt "äta eller inte äta"..borde träna mera...längtar ...efter att inte vara så mycket ensam..och samtidigt vill jag va ensam..

Jaaa ibland lixåm "hopar" sej allt...å det blir lixåm en gröt av hela skiten..å såna här dagar är lixåm det enda man önskar är att "dagen ska ta slut så man får gå och lägga sej nån gång" 🙈


Träningen igår höll "åxå" på att gå åt skogen...ällä rättare sagt promenaden hem...efteråt....trodde jag skulle svimma på riktigt innan jag väl va hemma...👀...

Känner mej lite trött/less ....

Tur det är en ny dag imorgon...🙏🏻😇



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: