2017-08-24
 07:38:51

Pang đŸ„Š

MĂ„nga gĂ„nger i mitt liv har jag tĂ€nkt tanken.... 💭 fan jag tror jag borde börja boxas 💭....kanske för att jag helt enkelt ...Ă€r den jag Ă€r...mĂ„nga gĂ„nger jag "bitit ihop/hĂ„llt kĂ€ft/behagat/" ...och summan av det Ă€r sĂ„klart...."obehag/besvikelse/sorg"...

SĂ„klart Ă€r inget sĂ„ enkelt att bara för att man "slĂ„ss" blir man av med kĂ€nslan...(vĂ„ld Ă€r lixĂ„m inte min grej😬 )....

men..... efter ca sex mĂ„nader med "fysisk aktivitet" vet jag iaf vad va "det" gör med mej "Ă„ mina jag"...đŸ™‹đŸŒ

IgĂ„r...(onsdag)...vĂ„gade jag....đŸ„Š

Testade "pink gloves"...đŸ„Š....

Kanske har jag "sagt" det förr....men helt klart va det den "roligaste trĂ€ningen hittills" ...frĂ„n att vara en grupp tjejer som frĂ„n början stod Ă„ trevade vid dörren...likt första dagen i skolan ....blev det en magisk energi i hela rummet pĂ„ bara nĂ„gra minuter...đŸ™ŒđŸ»...

Jag Ă€r sĂ„ld...och hĂ€rmed titulerar jag mej som medlem....đŸ™đŸ»



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: