2017-08-08
 08:49:24

Soppatorsk 🙈

Till er...som nĂ„n gĂ„ng fĂ„tt "soppatorsk"...đŸ™ŒđŸ»....dÀÀÀÀ gĂ„n't sĂ„ bra Ă„ köra dĂ„....hur gĂ€rna man Ă€n vill... 🙈


"Körde" igĂ„r fast mĂ€taren lyste rött..alldeles för lĂ€nge....😬

PÅ MEJ SJÄLV đŸ‘€â›œïžđŸ„Š

Avslutade jobbhelgen med en promenad hem...passade pĂ„ att handla Ă„xĂ„....sĂ„ va de gjort...jag Ă€r sĂ„ praktisk...Ă„ bra pĂ„ planera...typ....đŸ˜‡đŸ™đŸ»...not....

NĂ€r jag vĂ€l kommit hem...Ă„ den "röda lampan" lyst en stund...*bensinen hĂ„ller pĂ„ att ta slut* 🚹!!!! Tittar pĂ„ klockan...inser att ...om en och en halv timma...ska jag va uppvĂ€rmd Ă„ klar för ett "pass med pt'n"...oj...dĂ„ hinner jag jue inte Ă€ta....

SĂ„Ă„Ă„Ă„....en nektarin tankar jag med...inför ett *spypass*....😬...för det kan jag lova...dessa pass Ă€r fanimej ingen lek...gĂ„r knappt Ă„ jĂ€mföra med att "trĂ€na sjĂ€lv"...nĂ„t jĂ€vulskt effektivt/lĂ€rorikt/utvecklande...amen đŸ™đŸ»....


Men...vilken idiot som helst VET FÖRFAN ATT DE INTE GÅR UTAN MAT !!!!


NĂ„ja...ny dag...Ă„ker Ă„ handlar Ă„ bjussar syrran dootra Ă„ barnbarnet pĂ„ frulle idag... đŸ˜‡đŸ™đŸ»



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: