2017-08-06
 08:15:03

Svullo....

Jag hade bestämt mej...det skulle bli en "svullo-dag"...efter avslutat fredags-jobb-dygn...en sån dag som börjar med framstupa sidoläge i soffan...sova fem timmar...sen ha "allt" på armlängds avstånd....typ så här ⬇️⬇️⬇️⬇️

Iaf det första...stupa i soffan gjorde jag 👌🏼 fem timmar va väl iaf typ fyra timmars överdrift ...men den lilla timme som blev...kändes gudomligt behövlig 🙏🏻


Min plan ändrades (tack och lov)...fick såklart ett lite annat sug....


Blev en svettig halvtimma på bandet...i perioder med 7 km/tim och 5% lutning... 🙌🏻



Blev också typ en timma med mitt "arm/axlar/rygg" pass 💪🏻...jodaaa jag känner mej nöjd...när träningen tar över...


"Det är inte genom ursäkter man når sina mål...det är genom hårt slit/diciplin"

Invägning efter en veckas "justeringar/kaloriräknande"....och trots några "fuskdagar" samt gårdagens svull....visade vågen -1.7 kg på 6 dagar....

#hårtslitlönarsej #minusnästan15kg #sexmånader #becauseimworthit

Tack gymmet 🙌🏻 tack alla braiga ledare 🙏🏻 tack "satungen" (Tim=pt'n)🏋🏻...tack till mej själv 🙋🏼...för att jag äntligen kostade på mej själv mitt livs bästa investering ....


FYFAAANVAJAAAAÄÄÄÄÄBRAAAA


Anette
PUBLICERAT: 2017-08-06, 18:11:01

Alltså vad du imponerar 👍
Så bra jobbat!!

Svar: 😘👌🏼
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: