2017-08-11
 08:32:28

Yesterday.....

Det va en "såndär dag" i går...en födelsedag...🙋🏼...japp ...undertecknad kan lägga ännu ett år till handlingarna....och påbörja det 48:e 🙈....


Personligen "firar" jag inte i den bemärkelsen att jag "bjuder in" till kalas....typ....däremot firar jag gärna som just igår....🙏🏻😇

Vi (jag,storasyrran,dootra,Willis, & Wilda) startade med att åka till metropolen Ludvika för att bada i badhuset 🏄🏼‍♀️🏊🏻...lagom stort lagom stimmigt 👌🏼

Efteråt blev det en god & närande lunch i grannlokalen 👌🏼

Faktiskt riktigt gott...trots att det va på mc Donalds 🙏🏻


Hade verkligen inte förväntat mej några presenter...☺️...men det fick jag iaf ...av mina kloka/smarta ungar 😘❤️🙌🏻

Fick lite hjälp å öppna åxå 😍


Inte nog med detta...syrran köpte/bjöd på tårta 🎂...Halleluja vilken bra "såndär dag"...

❤️ T A C K S A M ❤️

(Dock har ju dendär kaloriåtstramningen spruckit 😬 men inom kort äre måndag igen)

Höll på att glömma att visa ...👆🏻👆🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: