2017-12-14
 09:26:46

Ångest

Vad är egentligen ångest...går det ens att sätta ord på det...tror det är väldigt olika för oss alla...just NU har jag väldigt mycket...just ångest....🤭..
Det har hänt saker ....inte i min egen omgivning...men som ändå ligger mig varmt om hjärtat...händelse som ger mej störst ångest av allt.....
Min "ensamhet" ger mej ångest....även om jag åxå tycker om att vara själv ibland....
Julen ger mej ångest....människors förväntningar ger mej ångest....
Skulle se en dokumentär igår....på Dokument inifrån....
Om att leva med vetskapen att man kommer att mista ett svårt sjukt barn....
Men....jag gjorde ett "medvetet val" och hoppade över det....

Jag suckar mycket...drar djupa andetag....försöker sänka ett högbultande 🖤....det rusar iväg mellan varven.....

Nästa vecka ska jag påbörja min "behandling".....av min diagnos.....en diagnos jag fått....på papper....efter noggrann genomgång/undersökning min första "diagnos".....av detta slag...
BULIMI 
Är lite nervös....får lite ångest....vet inte riktigt hur det blir.....
Men tror å hoppas att det kommer bli skitbra.....🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: