2017-12-21
 10:54:44

Utbildning....

Så drog den igång....det som jag trodde va behandlingen .....visade sej vara en utbildning....🙃....vem trodde att man skulle hamna på en utbildning....om "sitt eget beteende"...om sej själv och sina "jag"
🤔
Efter dessa tio veckor får man se vad som händer...kanske räcker det så...kanske behövs det "nåt annat/annan hjälp"...det märks då...
🙏🏻
Varje onsdag är det också "kunskapsträff en lite mindre grupp som är helt fri att komma på...lite "öppet hus" kan man säga...gillar dom träffarna....eftersom jag ändå va på plats stannade jag kvar och va med på det också....
Nåt som fastnade lite extra va att jag igår blev lite extra påmind att jag tänker...
"Så här är det"...
ist för att tänka.
 "Så här har det varit...fram till nu"
Bara den lilla tanken ....lixåm....
Tror det är en av fördelarna med att få hjälp av "utomstående" det blir lite mer "direkta" tips....😇....
En sak som jag verkligen vill börja med är det "regelbundna ätandet" 🙄....typ sex mål/dag ....men just nu...känns det övermäktigt 😬 papperet får ligga framme....så hjärtränar jag lite innan praktiken tar vid ☺️.....

Rom byggdes ju inte heller på en dag som bekant....🙌🏻
(null)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: