2017-12-12
 15:19:04

Wish.....

Fenomenet....knackade åter på dörren....ällä jaaaaa iaf brevbäraren ✊🏻....ännu ett paket....från wish...ett sånt där "fyfanvatråkigtjagharpaket"...fingrarna lixåååm dansar över skärmen å ögonen stora som apelsiner över dessa "fynd"...."klick"....å siffran i varukorgen stiger sakta men säkert.....

Dessvärre minns jag inte längre hur många "attiraljer" som hamnat i sopkorgen.....🙈...framför allt kläder...tom när jag skulle skicka efter ett par jeans....hade redan ett par....men ville ha ett par till 🤣....tro på fan när dom kom....va dom fanimej gjorda av skithuspapper....precis som den "mysiga tröjan" i samma paket 😬
Alltihop direkt ner i sopkorgen...utan att ens passera GÅ...😡....

Men 🙌🏻
Plötsligt händer det...i dagens leverans va både tröjan och byxorna 👌🏼
(Hade som vanligt inget minne av att jag ens beställt detta 🤓)
Har en väldig kärlek till just mys/slapp/inne/fulbyxor....å dessa kände jag direkt att jag kommer älska....😇🙏🏻.....
(null)
(Dom är inte så korta som dom ser ut)

Tröjan va åxå bra....dock luktade den så illa så det får bli en vända i tvättmaskinenen innan användning ....

Willis å jag va ute å luftade oss lite idag....har haft det lite bökigt med slem/rossel/kräkningar ett tag....så man går lite med andan o halsen....blire en spya är lixåm ingen liten bobba i mungipan....det blir en gigantisk fontän/kastspya.....😖...men vi klarade oss 🙏🏻.....och vilar nu  upp oss lite ....
(null)


Lite senare idag blire iväg å titta på lucia....lär väl grina ihjäl mej som vanligt..😭...klarar ingenting nu för tiden 🙄🤭.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: