2017-02-12
 21:33:03

Bulldozer....

Dagarna verkligen "rusar fram"...likt en bulldozer som bara mejar ner allt i sin väg....känns som det enda jag skriver är att...."nu har det gått en vecka igen/så va det en ny vecka igen"....😬...men antar att det är just det som är livet.... 👌🏼


Några av veckorna är himlans bra...känns skönt att ha bytt gym...har verkligen förhoppningar att det kommer bli bra... 🏋🏼‍♀️🤸🏼‍♀️..ett pass står på agendan i morrn 👍🏻

Vissa veckor/dagar är mindre bra...lite mycket "ätångest"...önskar verkligen jag kom bättre överens med "mina jag" 🙄...det stjäl mycket energi...🔋....

Fått låna en bra bok om ätstörningar (säkert tycks jag överdriva för vissa..men det är isåfall DITT problem)...så många "aha-upplevelser"...mycket intressant bara å läsa om hur man tuggar...å hur viktigt det är...jag tuggar knappt maten alls...👀...vilket kan vara en ytterst logisk förklaring till min "gravidiniondemånadenmage" så fort jag ätit....när man inte tuggar hamnar "matbitarna" huller om buller...mot när man tuggar...å maten blir den "smet" som det är meningen att magen ska "mölja ihop"...ja...alltid lär man sej nåt nytt...om sej själv 🤔...

Tack snälla Johanna för lånet...😘👌🏼 skall införskaffa en egen !!!


Har återigen haft en jättebra helg med min Tomas ❤...massor av mys..mat 🙄...godis 🤐...vi har lovat varann lite uppskärpning...men där gick vi bet... 😩..vi har även haft Willisen här med oss lördag-söndag...eftersom modern fyllt år i lördags så det blev lite partaj för dom... 🍾🎂....

Fina dottern med fina Willisen ❤❤


Dags å ....plana ut i vilopsosition...invänta John Blund å ladda för morgondagens Planeringsdag på Galaxen.... 🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: