2017-02-18
 08:26:53

Frossa

Ja enligt överskriften....skulle man kunna tro att jag fryser...men Nope...denna frossa handlar om nå helt annat.... 🤐...japp en riktig jävla ätarfrossa som saknar både ord å motstycke....

Igårkväll dear friends planerade jag att jag skulle gymma/sola/basta....🙌🏻


Istället...åt...åt...åt jag...köpte största fryspizzan...största chokladkakan....OCH !!!! En påse med nya polly 👌🏼...det sistnämnda hade dock räckt....sen kan ni lista ut resten....ångest i vågrätt läge... 😩

Idag (lördag) gör jag ett nytt försök....måste iväg 🏋🏼‍♀️....men först en mycket viktigare sak !!!!


WILLIS TREÅRSKALAS .....3!!!!

För att ha ett kalas som även han kan ha glädje av blir det badkalas....kommer typ 30 pers så det lär nog bli livat 🍿🍿🍼🍪🍰☕️

Älskade fina lilla barn....❤❤❤❤


Anette
PUBLICERAT: 2017-02-19, 17:58:33

Åh!! Var hittade du nya Polly? Jag vill också ha!!!


Jag
PUBLICERAT: 2017-02-19, 18:18:25

Hittade dom på Coop 👌🏼



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: