2017-02-08
 21:06:54

Full fart....

Så va en dag "carpad" igen ...i full fart... 🙌🏻...

Det va mer än jag trodde när jag vaknade i morse...kändes som jag malts genom en stenkross...och som jag omöjligt ens skulle kunna befinna mej "upprättstående" överhuvudtaget ... 😩...berodde nog på att Willis varit vaken från typ halv fyra....sen somnade vi nog...båda om...å det går knappt...känns som att "sova middag"....blir helt fel i både kropp å knopp... 😬...
Efter en "balja lut" hoppade tröskverket igång iaf.... ☕️🙌🏻....

Klockan tolv va första passet på nya gymet bokat...kändes riktigt jäkla bra...och på fredag har dottern en tid bokad..här kommer vi att trivas...det vet jag...känner mej knappt en "dum" när jag kliver in där...bara en sån sak 🙌🏻😎

Såklart...😉...blire jue lite bättre om man har "nåt nytt" när man kör igång sina projekt 😅👌🏼...så kanske hjälpte dom nya skorna till att det gick så bra ...👣...

Kanske blev det inte världens bästa "prioritering" på em...men va fan...nåt kul lär man jue ha åxå... 😇

Blev en kupolenrunda med dottern sonen å barnbarnen ❤🙏🏻...
Såklart lite gofika....

 Nu ska jag tvinga Willis å hosta...😬

Åsså blire lite Renées brygga...känns som ett bra avslut på dagen ....


Lillasyster
PUBLICERAT: 2017-02-09, 07:45:00

Såklart blir det lättare å roligare med ett par snygga träningsskor!😉 Duktiga ni är som tagit det stora klivet!👍🏻Kram

Svar: 😘👌🏼
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: