2017-02-04
 08:22:44

Hjälp....!!!

Att "ta emot/skaffa/inse" att man behöver hjälp kan nog för många vara självklart ...men jag ingår nog inte i kategorin "många"...tycks det...🤔...är för tillfället på väg in ett jävulskt "beroende"....igen....ett otroligt energikrävande/destruktivt beteende....typ knarkar socker..igen...

Det handlar inte om typ "tre för tio"...det handlar om "största påsen från hemmakväll" OCH största byttan "ben & jerrys"...i ett svep...detta trots att jag både blir tröttare och sover dåligt... 👀....


Det är ju inte precis hjärnforskning att allt hänger ihop...eller...det är ju precis vad det är...👨🏼‍🚀...jävla hjärna stick å brinn....

Minst sagt less på mej själv...för i hjärnan vill jag ju så mycket annat...jag vill ju "äta rätt"...jag vill ju träna "massor"...jag vill ju....igen...😩

Drygt...å fajtas med "sina jag"...för "vi" är ju några stycken...😬🤐

Ska iaf byta gym...så fort nåt blir trist...lägger jag "ner"....å nu är det trist...så där börjar en av mina "hjälpsökningar"...behöver "dras med"...in i det positiva...grupptrycket...coachingen...musiken...lutar åt "Må bättre"...lite hemligt sugen å testa "tjejboxningen" där...plus en massa annat...ska dit å kolla läget på måndag.... 🤛🏻....

Innan måndag vankas jobbdygn....å innan jobbdygn ....hugga tag i hemmet...som åxå är minst sagt eftersatt ....verkligen inne i ett ekorrhjul nu...😱


Kom igen nu människa...sluta klaga.... 😎


Ulrica
PUBLICERAT: 2017-02-05, 10:50:44

Lärde mig av min kbt tant att man ska klaga ibland... så klaga på!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: