2017-02-01
 08:57:31

Hjärnfull....

Att man kan va full ä ju ingen nyhet...men kan man va "hjärnfull" ??...hjärnan full av spöken... 👻...

Svårt att "sätta ord" ibland på alla tankar...svårt att "dela med sej"...men oftast handlar detta i min värld om att jag inte "lyckats"....och ni som känner mej vet ju att allt som oftast handlar det om mitt ätande...att jag återigen "misslyckats".....trött på att höra "nu igen"...."att du orkar"...."ge upp"....önskar verkligen att de va så enkelt....

* mitt jävla ätbeteendet *

Så tröttsamt att inte kunna va normal  på den fronten...det stjäl energi...

Har ju såklart..."åkt dit" igen...så igår blev det "kalasfika" och choklad...och själva intaget i sej ä väl inte hela världen kan man tycka..det värsta är att det triggar mej till MER..till MASSOR...och skapar MASSOR av ångest....👀...den jävulska ångesten....


Såklart gör jag som dom flesta...följer massor av instagramkonton...om viktkämpar...känner givetvis igen mej i många...och vet att jag är långt ifrån ensam om mitt krigande....jag har givetvis önskningar/förhoppningar/mål....även om många är "ouppnåeliga"


Lixåm ....jaaaa tack 👆🏻👆🏻



Allvarligt talat så fattar (t.om) jag att så kommer jag aldrig bli att se ut....men om man "siktar mot stjärnorna kan man nå trädtopparna"

Bara å slita på...å jobba på att bryta dåliga vanor...

Det va dom tankarna det....🤔...


Ulrica
PUBLICERAT: 2017-02-02, 07:16:21

Kämpa på!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: