2017-02-26
 12:03:54

Min 50 (+) đŸ‘ŒđŸŒ

Det Ă€r söndag...strĂ„lande sol dĂ€rute 🌞...Ă„ det dĂ€r "lappmöglet" ligger som ett tĂ€cke över den igĂ„r blottade marken (iaf större delar)....

En skön morron...sĂ„klart extra skön för att "soffan mittemot" inte Ă€r tom đŸ˜˜đŸ‘ŒđŸŒ....
Ligger hĂ€r Ă„ kĂ€nner hur bra jag Ă€ndĂ„ har det...*trots allt*....Ă€r nöjd efter fredagens medarbetarsamtal med cefen...kĂ€ndes riktigt bra...fick nĂ„gra riktigt fina/stĂ€rkande/uppmuntrande ord till mej đŸ™đŸ»....Ă€r tacksam över hur jag rent psykologiskt faktiskt kan fĂ„ det bĂ€ttre...genom att tĂ€nka positiva tankar đŸ™đŸ»đŸ˜‡....

Vi har precis intagit lite frukost...och jag kan denna helg Ă€ven vara "nöjd" med att jag lyckats hĂ„lla mej frĂ„n att "överĂ€ta" đŸ™ŒđŸ» ....och det jag har Ă€tit...har jag Ă€tit med gott samvete đŸ™đŸ»....det finns rester....och dom/det skall ej vara kvar nĂ€r Tomas Ă„ker hem...den "karaktĂ€ren" finns inte...🙈

Vi har inte bara Ă€tit 😅😇...vi har sett den andra "50 filmen" đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»

För egen del tycker jag den va lite bĂ€ttre Ă€n den första... 1timme 58 min Ă„ inte en sekund som va minsta lĂ„ngtrĂ„kig đŸ™ŒđŸ»đŸ˜Ž...skitbra

TĂ€nk...nĂ€r man va liten .... dĂ„ va det trĂ„kigaste jag visste...nĂ€r pappa skulle se nyheter...eller snĂ€ppet vĂ€rre...skidor...🙈 Ă„ nu...ligger man i soffan sjĂ€lv Ă„ tittar pĂ„ "bĂ„dadera" 😅

"Tiderna förÀndras Ä vi med den"
(Tittar vĂ€l i sanningens namn...endast...för att sĂ€llskapet innehaver ett intresse 😇)....

Det Ă€r sĂ„ skönt...att ha "nĂ„n" som gör sĂ„ mycket för enđŸ™đŸ»...som lĂ„ter en "ta plats"đŸ™đŸ»...som inte sĂ€tter sej sjĂ€lv "frĂ€mst"som lyssnar/peppar/stödjer...som GER sĂ„ mycketđŸ™đŸ»...och krĂ€ver sĂ„ lite tillbaka... (typ endast ett par...tre matlĂ„dor pĂ„ söndagar 🙃)...

Tack ... ❀❀❀...vĂ„ra helger gör under för mej...tankar mej med ork/inspiration/hopp/glĂ€dje đŸ™ŒđŸ»

En liten "note" till er alla...ta Ă„t er...eller inte...vi har alltid ett val...iaf över vĂ„r instĂ€llning ..... 😇


Anonym
PUBLICERAT: 2017-02-26, 20:02:10

Du Ă€r fantastisk Lillis! 😘



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: