2017-02-07
 08:34:39

Nice....

Som jag tjatat om förut...dessa bra dagar...dom som gör att man lägger sej å är rätt nöjd med dagen 🙏🏻...

Igår va en sån dag ....fick lite besök på fm...tiden rusade iväg och orden bubblade i hela lägenheten 💬💬...vi är så lika på många vis...känns lite som vi "följer varandra" ...med diverse händelser i livet...skönt att dela lite då...både gott å ont 🙌🏻

Hann även med en promenad... 😎 lika välbehövligt som "pratet" på fm......men dessvärre ger sej mina krämpor till känna...dom där eländiga fötterna 👣....kan ju bero på min förmåga till överdrift....nästan en mil...med ca 18 kg barnvagn åxå... 😬


Dagen i dag ....startar i sakta mak...som brukligt med lite ☕️👌🏼...

Och...klockan ett blire "big plan's"...nya gymmet...möte med PT och dags att "ta tag på riktigt"

Javafan har jag betalat för att äta mej fet...borde jag ha råd att åtgärda mina misstag åxå 🐷🥊


Anonym
PUBLICERAT: 2017-02-07, 16:19:17

Åh vad jag blir glad, ja det måste vi göra om, verkligen välbehövligt! Härligt att det känns bra! Bra kämpat🥊🏋🤸🏻‍♂️😘❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: