2017-02-05
 08:03:24

Sällan....

Nu för tiden är det sällan jag har känslan ..."Gud va jag ska sova middag idag"...men just nu är det min enda tanke 🛌....tre timmar kvar på dygnspasset och därmed 35 timmars jobbhelg...å det enda jag tänker på är att få åka hem å sova....


Eftersom jag jobbar mer sällan nu (60%) blir det ännu svårare att sova här på jobbet...såklart...men i natt vare omöjligare än nånsin...😬...

Ja det är ju inte svårt att lista ut min nuvarande "måendestatus"...negativ/trött/less 🙄...men...kan iaf se bra saker...längtar fanimej efter å skriva in mej/börja på nya gymet...tror det blir bra och kan få mej må bättre...hoppet...det som aldrig/sällan lämnar oss 🥊🥊🥊🥊 det är det som trots allt är min drivkraft...hoppet ....att hitta mitt "må bra/bättre"...måste kunna hitta det nånstans..... 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: