2017-01-29
 21:20:47

Mixed emotions....

Det blir så himla konstiga känslor..."dom här söndagarna"...👀

Älskar att jag fortfarande längtar efter fredan....håller utkik vid fönstret vid halv sexsnåret ...planerar handlar...fixar å donar...äta å dricka gott...vara sådär glad å bekymmersfri...lite låssasvärld...en hel helg....🙌🏻

Gillar att vara "vardagsnära"...få lite "hjälp" med vardagssaker...jag har i min värld inga problem med att leva manligt/kvinnligt...jaaa jag lagar mat å diskar...jaaaa jag "passar upp"...smörjer fötter...serverar kaffe ...för att jag vill !!!! för att jag gillar att ha det så!!!! ❤❤❤

Sen blir det söndag....😩😩😩

Jag vill inte bli ensam...jag vill att du ska va här jämt....det blir så konstigt..så tomt...ingen som får mej må "sådär bra" här hemma längre...vipps efter en & en halv timma befinner vi oss 13 mil ifrån varann igen...i två veckor....två veckor...att längta igen...som tur är...ändå...så glad att jag har just dej 💑 att längta efter....!!!!

Men...i morrn äre måndag...och då får jag äntligen träffa "di små" igen å det blir "Willisåmormordagar"....som såklart får mej att må bra igen...livets "andra kryddor"....tur man har lite olika saker att krydda livet med..🙏🏻❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: