2017-01-10
 09:58:44

Morgonkaffe å friheter ....

Ibland tar jag mej friheter....jaaa för ibland bara orkar jag inte...vill inte...kan inte....som nalle puh skullle sagt... "somliga vill inte...andra kan inte...så enkelt är det bara"....

Han är klok han 🙌🏻

Jag tänker på cancergalan i går..

Självklart är det en fantastisk gala...ett fantastiskt arbete...fantastiska givare...jag beundrar er alla 
🙏🏻

Men ibland bara vill/orkar/kan jag inte se det...då väljer jag nåt så simpelt som en repris på "Solsidan"...
Så är det bara...ibland...

Ååå sen...skulle jag inte tveka till att skriva under för dödsstraff på riktigt...


Om och om på nyheterna pratas det om dessa jävla monstrer....👿...jag kokar !!!! 
Och till råga på allt...finns det inte "resurser" att sätta dit asen...trots att polisen får bevis bokstavligen uppstoppat i näsroten....
Fyyyyfaaaan säger jag bara...
Tror det inte behövs förklaras vad jag syftar på...för jag kan knappt en skriva ordet 
PEDOFIL

Stackars barn.. 😥
💔
🙏🏻


All heder...till dom som inte är som jag...som inte stänger av ljudet...byter kanal...håller för öronen...blundar...skakar på huvudet å nästan skriker "AAAAA" samtidigt....
All heder ....till dom som kan/orkar/vill slåss för detta...ni är hjältar i mina ögon...jag lider med er...åxå...
🙌🏻


Näää....nu lämnar jag dessa destruktiva tankar....går in i min bekvämlighetsvärld...streamar lite måbramusik och laddar för att ta mej ut bland befolkningen för lite handling..
👋🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: