2017-01-11
 08:16:20

Morgonstund đŸ‘ŒđŸŒ

Faktum Àr/kvarstÄr att jag ju Àr nÄgot sÄ ovanligt som en morgonmÀnniska...

Gillar lugnet...(eftersom jag ju inte har jobb som krÀver att man mÄste stressa/upp okristligt tidigt)...pÄ morronen...lite kaffe...lite tv....lite tÀnda ljus...
đŸ™đŸ»

SĂ„ Ă€ven i morse... đŸ‘ŒđŸŒ


Dock har natten varit si Ä sÄ...vaknat vridit...vÀnt...rÀknat ett Ä annat ...

Vaknade före Willisen...sĂ„ jag hann upp Ă„ fixa lite kaffe innan han rosslade igĂ„ng sitt maskineri  â˜•ïžđŸ‘ŒđŸŒ....

Men nu ligger han hÀr bredvid Ä myser...

Det blev en liten "pĂ„fyllningsvĂ€nda" igĂ„r...dock inga reafynd...Ă„ lika bra Ă€r det...för det Ă€r mĂ„nga kilon kvar innan det skall "förĂ€ras" nĂ„ snyggt... 👀...

Men kylskÄpet fick lite innehÄll iaf...

Sonen mötte upp oss pĂ„ kupolen (oss = Jag/dottern/Willis/wilda...som för det mesta 😇) ...och vi fortsatte hemma hos mej med lite god "laxcarbonara" đŸœđŸ‘ŒđŸŒ
En skön bra Ă„ trevlig dag ❀

KĂ€nner mej lite som "jag" igen...helt underbart...att orka...vilja...kunna vara som en vanlig mĂ€nniska ...đŸ™ŒđŸ»

Nu softar vi pĂ„ en stund...innan vi fĂ„ngar dagen đŸ‘‹đŸ»



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: