2017-01-01
 12:19:48

Repris...på repris....

Minns nyåret 2014 som om det va igår... 😬...jag va sjuk som ett as...lät som en lungsjuk 100 åring...vi hade precis kommit hem från Fuerte Ventura...jag fick mitt livs största käftsmäll nånsin...hur mycket "stryk" jag än blir bestraffad med i livet...kommer inget...aldrig nånsin kunna göra så ont igen...jag minns att jag skrek som ett djur...

Willes diagnos.... 💔😔...

Nyåret 2016/17....gör mej extra påmind ...av många anledningar...varav den ena är att jag även detta nyår är lite sjuk...dock va jag inte ensam detta år..👌🏼...haft en jättebra helg med min bästaste Tomas ... ❤🙌🏻 ätit gott och bara njutit i all enkelhet 👌🏼 precis i min smak !!!

Isvatten är typ det enda som inte gör ont att svälja.... 🤧😷...

Sååå...där kan man säga ...att kl 12.09 bröt jag mitt ena nyårslöfte...att inte gnälla så jävla mycket.... 🙈...det börjar bra...

Tänkt att satsa lite på mej själv detta år...behöver hitta både mitt fysiska må bra..och mitt psykiska..till att börja med blir det en yogakväll 8/1 med fokus på att uppnå sina mål...hoppas å tror på det...just yogan och passande nog lite av Paulo Robertos tank å tänk är det jag egentligen vill klara..sååå det är väl bara å ta till sej....

Skulle åxå vilja nå målet att vara lite nöjd med mej själv...på många fler plan än va jag är idag...jag ska iaf fortsätta att satsa på det/dom som är viktigast i mitt liv...inte låta "energitjuvar äta mina vindruvor..dom tar din energi bara för att du tillåter det"....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: