2017-01-29
 09:35:05

Rikspucko.....

Det är jag i egen hög person som bär just titeln "rikspucko"..... 👀...man kan åxå kalla såna som jag för överätare....på riktigt....finns inget "lagom"....allt eller inget....

Helgen har tillbringats med min T...dom helgerna jag bestämt att då "unnar jag mej".....vilket för det mesta slutar med framstupa sidoläge.... 🙈...(pga uppsvälld värkande mage)....

Varför lär man sej aldrig....har diskuterat det med min kloka man 😘...så vi ska "hjälpas åt"...låter säkert galet men...en sanning för mej...lite gott ska vi ha...men när man ätit så man blir sjuk...och det ändå finns kvar dagen efter....då äre för mycket.... 🆘

Allt detta ⬆️⬆️⬆️⬆️ är sånt som blev kvar....herregud.....


Nåja....sitter i skrivande stund på ett idag "behövligt" ställe....🙈

Aningen ointressant .....

Söndagsnöjet ska väl förhoppningsvisa åxå kunna bli en tur till Ikea....vaxduk å leksakslåda står på inköpslistan... 👌🏼




Ulrica
PUBLICERAT: 2017-01-29, 10:10:11

Skittant :-)

Svar: Kom ju från rätt person 🙈
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: