2017-01-15
 18:57:17

Saknad....

Ibland känns det lite overkligt...att jag har turen att sakna...låter möjligen flummigt...men så är det...

Jag har turen att få sakna min T ...tack och lov....tänker ibland att kanske ska man behålla den känslan/möjligheten...ska man ha som mål att "bo ihop" 🤔...tänk om man saknar att längta...att allt pirr i kroppen försvinner....

Tänk ....om inte om fanns...undrar hur det då skulle se ut i världen.. 👀

När jag sååå är med T ...hinner jag längta...efter dom små...dom små fina barnbarnen...❤❤...tror vi alla behöver lite längtan...lite sånt som driver oss...får oss att orka/vilja ...lite till...lite mer....

Önskar ALLA hittar just DET ...dom mår bra av att längta efter....

Nu blire lite tv å en kopp glögg...njuter av att ja haft en himla bra helg 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: