2017-01-09
 11:13:54

Sorry

Skriv inläggstext 


Dessvärre har jag lite "gnäll" kvar i ådrorna...det håller så sakteliga på att sina...🙏🏻...jag lovar !!!
Nätterna har blivit ett gissel fryser som en tok å drömmer mardrömmar som saknar rim å reson 👀 ...varför lixåm... "ont ska med ont förgås"...eller ???
Det här med att "ligga hemma å vara sjuk"...det ä verkligen inte roligt...känner sej lite som en fånge...en eremit...som tappat kontakt med omvärlden....ja...nu är ju det snudd på omöjligt...även om det skulle va skönt...hoppas jag kommer "dit" en dag....
"Våga logga ut"....(ni skulle bara veta vad tfn skrev...🙈...våga ligga ute....tur man korrekturläser ibland)...

Lider verkligen med "sjuka" människor...jag tröttnade efter dag ett...även fast kroppen tydligt talade om att "inga andra alternativ finns"...tänk dom som ligger i veckor...månader.... 😬....


Inge ont som inte har nå gott med sej...lite mer cash kvar på kontot...lite mindre kilon på vågen....(barnsligt jag vet...men "this is mee"...like it or not...)
Läste en insändare igår...om att ändra vanor... 🤔....lite ironiskt kan man ju säga att..."visste väl att det inte va mitt fel"....ingen lätt matematik det här...å matte mina vänner...är min värsta fiende....🙈
Det sägs ta ca 66 dagar att bryta en vana...å det kan jag förstå när jag läser denna ekvation.... 🤓

Fick lite saker hemkörda av dottern igår...och därmed hann jag se barnen en vända...❤🙌🏻....

Längtar efter dom...

Längtar lite efter en "rearunda" på kupolen åxå...😎...det va länge sen nu...hoppas det kan bli en liten tur i morrn...behöver fyllas på lite i kylskåpet åxå....samtidigt som man kommer på hur "lite" man kan klara sej på....👀...usch va man egentligen "överbrukar"....kanske man borde prova en "handlingsförbudsmånad"...tål att tänkas på....

Snart en vacker dag...kanske lite smink på ögat...å lite uppfräschning överlag gör att man kan återgå till "the real mee".... 😇

THE END 👍🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: