2017-01-25
 09:31:36

Sprucken budget.....

Jaaa med "anknytning" till gårdagens inlägg om min kaloribudget kan jag jue bara bryta ihop...och erkänna....🙈....


GICK I KONKURS IGÅR 👀
(Kalorimässigt)...herregud vilket brak...vilken möljardag.... 🤐

Klarade mej så himla bra...och hade planerat/lifesummat/räknat ut precis vad/när jag skulle äta....flöt fint som Dalälven ända till kl tre....då skulle jag ta min shake...👌🏼...men...fick då ett meddelande att syrran å dootra kommer å fikar....😬...känner vid detta lag min karaktär allt för väl...

Å åkte dit gjorde jag så det bara spruta munk med glasyr resten av eftermiddagen/kvällen ....

(Bilden är lånad från Google...men jävulskt nära sanningen...å jag åt inte en kan jag säga 😂)


Men idag är det en ny dag...å magen är en krigszoon...bara å börja om...💪🏻...frukt å keso till frulle 👌🏼
Å fint sällskap....❤❤❤


Ulrica
PUBLICERAT: 2017-01-25, 16:12:47

Tror minsann Vi synkar... åt så saliven sprutade i går!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: