2017-01-21
 08:03:34

Störd.... 🙅🏼

jaaa precis som överskriften...så blir jag så störd....jag blir störd på mej själv...som med mitt automatiska finger sveper över telefonen å fasst jag inte "vill"...är jag plötsligt inne på Facebook 👀...bara som nu när jag skulle in på bloggen...tröck jag fel...å vipps....

Ääää väl ingen större skada skedd men det är så mycket jag inte vill se...eller läsa...massa ointressanta diskussioner...en massa "skriv amen" för detta döda barn...(som även va på bild)/ensamma barn/övergivna/misshandlade/hundar /å Gud vete allt....jag spyr....på riktigt ...jävla dårskap.... 😡🤔....

Jag är jävligt störd IRL åxå...bara nån timma innan jag slutade i fredagskväll blev en person rånad på sin tfn i centrum...typ vid 18tiden och just centrum är jag illa tvungen att passera för att ta mej hem...
Och morronen efter...samma sak igen...förbannade avskum.... 😤

Har iaf haft en bra jobbhelg hittills...34 timmar gjorda...11 kvar i morron... 🙌🏻

Startar med lite kaffe...sen blire gymet innan "familjesammankomst" lutar åt en bra lördag 👌🏼



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: