2017-01-05
 10:07:00

Torsdag.....

Vaknar till en liiite kylig morron...å tänker "lucky mej" som inte "behöver" gå ut idag....
Minus 15* är inte i min smak...hävdar fortfarande att jag borde bo på sydligare breddgrader

Å den där envisa förkylningen hänger i...på natten å tidigare morronen (typ 3-5) mår jag som om jag vore döende...å det enda jag tänker är "hur ska jag ta mej igenom en dag till"....

Men lite kaffe ☕️....hostmedicin 🥃 och en Ipren 💊...brukar få mej på benen igen....startar så även idag...aldrig ändra ett vinnande koncept 🙌🏻.....

Blev en liten prommis igår... Wilda har fått en pulka i julklapp så den blev invigd ....

Hon är inte bangen den lilla 👍🏻 lixåm går bara med på allt...fina lilla barn...❤...ska verkligen passa på att göra ALLT med henne...allt som jag drömde om att kunna göra med Willis....visst kan man göra saker med honom också....men det blir lite annorlunda ....😏....

Nåväl...eftersom det blir en innedag å kyligt ute...kanske städ av kylskåp/frosta av frys kan va ett lämpligt projekt 🤔....

Får väl se va som händer....

CARPE DIEM 🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: