2017-07-15
 21:07:36

Bra....đŸ™đŸ»

NĂ„t har "hĂ€nt"....har sĂ„ mycket "bra dagar" nu för tiden....đŸ™đŸ»...kan det va "sĂ„ndĂ€r intention".... đŸ€”

Lite att "Jag har fanimej bestĂ€mt mej att mĂ„ bra...trots allt" ....har iaf mĂ„nga fler mĂ„bradagar Ă€n dĂ„liga 😊...tackar jag âœšđŸŒŸâ­ïž för...och klappar mej sjĂ€lv pĂ„ axeln...för utan mej sjĂ€lv Ă„ mina jag...hade det aldrig hĂ€nt nĂ„t....đŸ‘đŸ»


VĂ„gade mej tillochmed in pĂ„ gymmet idag (ni vet det stora/hemska dĂ€r proffsen Ă„ dom snygga Ă€r 😁)...kĂ€ndes riktigt bra đŸ‹đŸŒâ€â™€ïž....bokat ett litet söndagspass Ă„xĂ„ 😁 sĂ„ denna vecka blire sju pass..đŸ’ƒđŸŒ

Avslutar lördagskvĂ€llen med en inte alltför "uppkĂ€ftig" kvĂ€llsdrink 😅

Justja....höll pĂ„ att glömma visa vad "klickahemfingrarna" lyckades med...đŸ‘†đŸ»đŸ‘†đŸ»....har ju lite svĂ„rt att hitta bikini...😬...hyllmetrarna pĂ„ varenda affĂ€r har definitivt missat kategorin "vĂ€lutrustade"...👀...skĂ€r hals/axlar av mej med dessa trĂ„dar som sitter fastsydda pĂ„ smĂ„ trekanter ...

DĂ€rför...tror/hoppas/ber jag att denna passar mej đŸ˜‡đŸ™đŸ»


Anonym
PUBLICERAT: 2017-07-20, 06:08:44

Snygg bikini!!!! Vart ifrÄn? :)

Svar: Saltabad...heter mĂ€rket tror sidan heter "Evanette".... 👙 har fĂ„tt min đŸ‘ŒđŸŒ sĂ„ kan du din strl blir det bra...min passade đŸ™ŒđŸ»
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: