2017-07-02
 14:57:13

Najs..

Fint väder betyder på nåt vis "gemenskap"...fint väder ger mej tidvis väldigt mycket ångest...

(har säkert skrivit det förr men tål att upprepas)...särskilt de ggr jag inte är med min "T"...tycker det är asjobbigt att gå av ett pass kl elva en lördag...se alla människor sitta å fika/luncha på stan...höra tom på nyheternas "väder" att "- I kväll är det läge att använda grillen"...🙄...

Ok...ällä ska man kanske gå hem å ta ett par sovpiller å sova bort dagen..för att mota sin ångest (som jag numer vet att det heter)👀...

Igår slapp jag det sistnämnda 🙏🏻
Bestämdes att vi skulle ut å äta... jag/syrran/sonen & dottern med familj...bara det...och solen gav energi till "sysselsättning"...ällä jaaa...iaf till några timmar i solen 🌞👌🏼...och därefter en välbehövlig *uppfräschning av hemmet*

Lill-Britt intager den stående förrätten på Pinchos 👌🏼 vilket även gladde en del småfåglar 😁...


Det va massor av folk på stan...god mat å trevligt sällskap 🌞🙏🏻

Det sköna med såna här kvällar är att man kommer hem i alldeles lagom tid ...å kan inta *position*🙃

Sov som en stock ...hela natten och vaknade inte förräns klockan ringde 08.30 👀...herregud minns inte när det senast hände...🙏🏻 va nog välbehövligt....


Latat mej å åkt buss till jobbet...😬...så även idag...

Ett pass/dygn kvar...(efter detta dygn)...på torsdag sen tre veckors semester 🤘🏻....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: