2017-07-05
 16:34:16

Piiiis lavv å anderständing....

Det vankas "peace and Love" i stan...tänk hur det va för några år sedan...folk vallfärdade i lemmeltåg och fyllde varenda millimeter ...och även varenda eluttag i hela stan 😅 man laddade tfn datorer plattade håret å Gud vet vad...på golven runt i hela kupolen 😎...


Personligen är jag ingen "festivaltyp" men lite kul vare ju om inte annat å glo på alla människor....käka lite annorlunda mat å lixåm bara känna glädjeyran hos folk 🙌🏻...

Nu ären ju som bekant desto mindre...kanske lika bra/bättre va vet jag....🙄

Va iväg på lite "tjejkväll" igår...dottern hade anmält oss till en "VIP kväll" på makeupstore på kupolen...jag fick den stora äran att få bli lite sminkad...riktigt kul vare och jag blev lika förvånad varje gång jag råkade se mej själv i spegeln hemma...😅...

Men...(det finns ju oftast ett sånt 😬)...idag är den uppsvällda glåmiga JAG 🙋🏼 tillbaka...😁...finns ju inga planer i världen att man skulle komma ihåg alla...sträck/penseldrag/skuggor/puder/byttor/ å Gud vete allt...men kul å se hur man KAN bli å se ut 👌🏼



Nu sitter jag å väntar på att åka å träna bort en portion "villhöver"...(läs kebabtallrik 🙈)...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: