2017-07-09
 11:49:05

Varannan helg...

Snart är "varannan helg" slut för denna gång...tänk att i otroliga sex år har vi lyckats fixa det på just det här viset 🙏🏻...


Jag har "lärt mej" massor om både mej själv ...å "andra" 😅...dessa år...att andra inte gör precis som jag...behöver ju inte vara "fel"....🙈

Jag har lärt mej att kliva undan...dock på rätt vis...av rätt anledning ...av den anledning som gagnar mej...inte för att behaga...🙌🏻

Jag kan...trots att det är "semester" nöja mej med att åka hem till mej/mitt liv å vara nöjd å lugn med det...trots att "han" och dottern ska åka å campa en vecka...🏕...för nåt år sedan...hade jag krampaktigt blåhållit mej i byxbenen på "honom" å ensamhetsångesten skrikigt "lämna mej inte"....👀

Jag "har nåt"....nåt viktigt....

"Som fyller mina dagar med liv...och inte livet med dagar"🙏🏻

Jag har min "Willis"...❤️...min Wilda...❤️...och mina barn...


Och jag har min träning...mitt gym...jag har skaffat mina "må bra verktyg" som fått mej att "växa" (på vissa vis...😇) ...å minska...på andra vis....🙌🏻...jag har gjort/gör aktiva val som får mej att känna mej lugn...(visst jag krånglar med mitt ätande)...

Egentligen...gillar jag inte "före/efter bilder"....men...ibland glömmer man hur långt man kommit...å då kan det va lite skönt å kul...å se lite lön för sitt engagemang...så sluta scrolla eller "skylldejsjälv".... 😅...
Jag är iaf nöjd...(dessutom tror jag att jag fått mitt "mår kroppen bra mår sinnet bra"...bekräftat) 🙏🏻

HITTA DITT VARFÖR (va det än må vara för "varför"...)...JAGA DET 🙌🏻


Anette
PUBLICERAT: 2017-07-10, 11:11:57

Snygg 👍

Svar: Tack 🙏🏻😇
Lillis sundelin


Majsan
PUBLICERAT: 2017-07-10, 11:17:29

Shit va duktig du är, heja heja!!!! 👏👏

Svar: Tack 😇🙏🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: