2017-06-20
 09:35:21

Fin dag/avslut.....

Det blev en fin dag igår....direkt efter avslutat jobbdygn åkte jag till Västerås....ett besök jag våndats lite över...såklart inte besöket i sej ❤️ men just denna dag ...vem våndas inte...för en begravning....


Det va fantastiskt fint väder...mannen va fantastiskt fin i sin nyinköpta kostym...👌🏼

Kyrkan va sådär lantligt charmig...liten och mysig...om man kan beskriva en kyrka så...👀

Jag träffade inte Tomas mamma många ggr...men jag hann iaf...några...🙏🏻

Jag hade nog mest gruvat mej för min egen reaktion...tänk om jag bryter ihop...idag handlar det inte om mej...måste ju va "stark idag"...har inte varit på begravning sedan systers....för nio år sedan....💔....I dagarna....att man dessutom ständigt lever med det man gör...gör balansgången extra vinglig....liv/slut/hur/när/....WHY ???

Hade en känsla att jag nog skulle få/ta uppgiften att trösta/stötta framför allt Tomas yngsta dotter...det är inte lätt att gå på begravning...för någon...och framför allt inte när man börjar bli "stor/tonåring"...det blir mycket känslor 🙏🏻

Som sagt...det blev en fin dag....❤️...trots allt....

Efteråt avslutade vi dagen på bästa sätt....en glass vid kajens café 🍦


Och lite svalkande fotbad ...👣



Sov gott .... Britt-Marie 🙏🏻❤️....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: