2017-06-13
 08:35:13

Kosmeterolog....

Nääää fyfan på ren sommarsvenska...brukar sällan skriva om just väder...men nu är det nära "nog" 😬....det måste inte vara 30* å strålande sol...men det kan väl sluta regna å blåsa ...iaf...nu får meteorologerna ta å "sminka/snygga" till det hela....det här vädret tömmer mina energidepåer 

Inte utan att man längtar tillbaka till förra semesterns resmål ....👙🌞🥂🍹

Detta väder är "nu"..."då"...vare typ 15* varmare...iaf i turklandet....😎...


Kan hända att den aningen sönderhackade nattsömnen inverkar på min energi/ork...igår lovar jag att jag utan överdrift ...svalde min egen spya...efter träningspasset 🤢...att luften är nästan obefintlig i träningslokalen (just den lilla vi brukar va) gjorde inte saken bättre....

Får alltid lite "dåligt samvete" av att klaga över simpla saker... 👀...men ibland behöver det lättas på ventilen...🙅🏼....


Tisdag....inga stora planer...hade hoppats på uppehåll och en tur till lekparken...men just nu ser det himlans blött ut...😤...ett "pt-pass" står på EM-planeringen...🏋🏼‍♀️...

Borde...städa tvätta å putsa fönster 👀...får se va kroppen går med på...ska iaf tillfälligt ta bort min "kissinbjudande" rumsmatta...😇

Jaaa personligen kissar jag Inte på mattor 😅...men det lilla senaste familjetillskottet litar jag inte på...ännu...😁...hon har redan hittat mitt snubbelhörn....eftersom det sticker upp...nån mm....är det åxå tuggvänligt.... 

Det är tur att hon är söt 😍



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: