2017-06-06
 08:55:45

Nationaldagen....

Inte precis så att man firar sej trött denna dag...Sveriges nationaldag 🇸🇪


Eller 😬....antagligen får jag "äta upp" det påståendet på dagens "pt-pass" 🏋🏼‍♀️ alltid lika spännande å se va han hittat på.... 👀

Trodde inte jag skulle "komma med" på gårdagens "easylineexremepass" stod lixåm förra veckan på reservplats....men hade bestämt mej för ett eget pass 💪🏻....ironiskt nog (läs texten på låten) fick jag detta medd när jag satt på bussen 😎👌🏼

Dagen till ära va "han" klädd i militärfärgade kläder...🙈...och lade på ett extra varv...så fem varv i jävulsk fart 🙌🏻....


Har en person som jag följer på både Facebook och instagram...vågar påstå att det är en "speciell person" med nåt lite "magiskt" över hela sitt väsen... 🙏🏻...hon skriver såååå mycket klokt och delar med sej såååå mycket tankar...häromdagen ang "tacksamhet" 😇🙏🏻 (glamyogi.se/ Savita Sofia Norgren ) 👍🏻

Jag är så glad att jag har så mycket att vara tacksam över...att jag ens orkar känna tacksamhet...det finns verkligen nåt varje dag att vara tacksam över ...jag lovar...nåt finns det alltid...varje dag.... ❤️

Jag har alltid mina fina/kloka/omtänksamma/"duktiga" barn att vara tacksam över...mina underbara barnbarn ❤️...och min absolut....
 ❤️världens BÄSTA KARLSSON❤️
...jag är tacksam över min stora "familj" mina syskon och deras familjer....Närå ni kan va lugn det har inte "slagit runt"....😁....

Snart dags att fånga denna dag...just ätit min gröt 🙋🏼...nu lite ☕️ innan disk ombyte och iväg till gymet 🏋🏼‍♀️💪🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: