2017-03-10
 07:03:19

Fördel....

Fördel för mej 🙋🏼

För ett tag sedan "missade" jag jue en jobbdag 🤦🏼‍♀️...närmare bestämt ett P-möte...igår (torsdag) hade jag planerat att jobba igen dessa timmar....skulle jobbat 9-15...som blev 9-15-18....som till slut blev 9-15-18-23-06-09...pga sjukdom....med andra ord en journatt 🙌🏻....kändes rätt för "jobbet" just den dagen...och fördel för mej som sagt 👍🏻

Det blev ju en såndär fredag idag ...igen 🙌🏻...just nu tycker jag tiden verkligen rusar iväg...passar mej utmärkt....skönt att vi går mot vår...skönt att "kvinnliga besvär" 😬 tycks vara över för gott ( knock on wood)...skönt att mina tänder äntligen är fixade 💸💸....

Skönt att träningen kommit igång 🏋🏼‍♀️....skönt att jag är någorlunda överens med mitt "kaloriintag" och jag börjar samarbeta  med medspelaren/motståndaren "ångest" 😬....den är dryg...den där "ångest"...den stjäl energi 🔋...å den behövs till så mycket annat 🙌🏻....


Lite morronfilosofi...en fredag ... 😎


Anette
PUBLICERAT: 2017-03-10, 08:32:24

Trevlig helg på dig 🤗



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: