2017-03-16
 08:40:09

Förmedlingslös....

Alltså på riktigt....😬....nåt så jävulskt trött på mornarna...så trött så det enda jag tänker är....IDAG KOMMER JAG INTE KUNNA GÅ UPP !! 🙈


Jag som vanligtvis brukar...inte kunna sova på morronen...ja det är tvära kast med detta "livet".... 🙃

Nu äre ju inte så att det är "första gången jag vaknar "....under dygnet...inatt tyckte Willis att 03.14 va en lämplig tid för rossel å snarkningar...höll inte riiiiiktigt med 😴....vi brukar då pyssla/hosta/slemsuga/byta sovplats....🙌🏻...

Man kan väl påstå att vi båda hamnar i "framstupa sodoläge"...han i sin säng....där han då blir lugn....rosslet ger med sej...och han somnar 😴🙏🏻

Jag hamnar i soffan...med tvn på...som denna tid (typ 03.30😬)...är den ett utmärkt sömnmedel 👍🏻😎👌🏼

Tror mej veta...att det är just det där "omsomnandet" som gör mej halvdöd.... 😶....menmen de kunde varit värre....

Idag/torsdag blire dejt med en kollega 👌🏼 ska bli trevligt....sen ikväll blire ett "nytt pass" på Må Bättre blir spännande å se om man ens tar sej upp ur sängen i morrn... 😅🥊


Först en "balja lut" 😎☕️👌🏼



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: