2017-03-05
 08:41:24

Första söndagen i mars....

Som brukligt är ....är det såklart Vasaloppet idag.... ⛷....själv skulle jag aldrig komma på idén att utsätta mej för nåt dylikt 😬...dock va jag vaken 04.45 ..... 😩😩....så på sofflocket kan jag jue iaf medverka 🙌🏻


Tänker på gårdagen...hade så himla trevligt med mina "barn" 😘👌🏼

Vi va ut å åt på Blackstone....
Lite speciellt...man får in maten på en bricka och på den ligger en sten...som är 400* när den kommer in...på den ska man steka sitt eget kött...lite kul koncept...och mycket gott blev det.... 👌🏼

För egen del blev det "ryggbiff" 😎...bakad potatis lite sallad å ett par såser... 


Kostade på oss lite efterrätt åxå...😜

Jag tog "nougat/crememebru'le"...ällä hur det stavas....den högra på bilden 😉 och till det var det typ hallonsorbe'...mycke mycke mumsigt 👌🏼...

Den yngre skaran tog "rabarber kompott med kanderad vit choklad och crumble"...himlans gott det med ...tummen upp för denna tidiga/kväll...som f.ö slutade på bowlingbanan...som inte funkade alls...förutom att jag i allra högsta grad verkligen SUGER på bowling...😬 så krånglade banorna...så vi fick tillbaka hälften av pengarna..😠

Idag äre tomt på kontot 💸💸💸😋....

Hiskeligt dyrt med såna här "lyxmiddagar" men det händer inte så ofta...så mellan varven fåre bli lite lyx....👌🏼

TACK MINA FANTASTISKT FINA UNGDOMMAR FÖR EN TREVLIG "AFTON" ❤❤❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: