2017-03-21
 06:49:55

Kul nästan jämt....

Det va ju en sån där måndag...igår...igen 🙌🏻....

Det såg lika ut då på morronen som det gör idag....🙈...rullgardinen på humöret blir svart som natten....

Hade bokat "lunchdate" och tänkte att nu blire ju inget...ett jävulstyg å dra Willes vagn i nysnö...👿...men nåt sa mej "vis av erfarenhet" att det smälter nog 🙏🏻...å min vishet visade sej stämma....det blev en finfin förmiddag 👱🏼‍♀️💬💬👱🏼‍♀️💬💬🍽🍶☕️💸 !!!

På kvällen skulle jag. Alexandra testa ett nytt "pass/må bättre"....


"Sh'bam = Enkla och roliga danskombinationer där varje låt har sin egen koreografi" ..... 💃🏼💃🏼

Jag lovar...hade ni/nån sett oss...hade ni fått ett sannerligen gott skratt...🙈😬😅...fanns absolut INGET i detta pass som va enkelt...det va överkurs av högsta rang...och typ platsade nog mer i Lets dance... 😇🙏🏻

Men nu vet vi det...och ännu så länge finns massor kvar att utforska...😎


Gjorde en till sak igår...som jag sett att "andra gjort"...🙈...va in på skattemyndigheten å kollade min deklaration ...det skulle jag inte gjort...💸💸💸....nåja...bestämt mej för att inget blir bättre av att jag gnäller å bryter ihop... 🙄

Inatt testades ett nytt "sovconcept"...den lilla "slem/snarkaren" sover ytterst få timmar...igen...😴...tänkte att det är lika bra att vi sover i "rummet"...där han har sin säng...lättare att "vrida/vända" på honom i den (än när han ligger bredvid mej)...

Vet inte om de är nå bättre...får väl joxa lite å hitta ett "någorlunda" bra sätt...allt är ju inte "toppen/botten" jämt...ibland får "någorlunda" räcka...👌🏼


Startar som brukligt... ☕️👌🏼...sen lutar det åt "garderobsrensning"...

👗👖👕👚👢👡👠👘👙👞👟🙈

Man "samlar på sej en del"... 😇

Förresten...kul att jag har en liten skara läsare varje dag... 😘👌🏼

"Fånga dendär jä*la dagen nu..."
                           😇



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: