2017-03-12
 11:32:25

Livet levererar....

Just nu sitter jag i soffan å är bara nöjd...nöjd med livet...🙏🏻...

Helgen har varit supertrevlig...lördagen firade vi mor...som fick ett extra år av mej kan man säga...😬...eftersom hon va så envis/bestämd att hon fyllde 69...men....eftersom hon iaf hittills....alltid varit 20år äldre än mej...va jag rätt säker på min sak...vilket till slut gladde henne när hon väl gav sej 😎🙌🏻

Det blev lite fika... och hårflätning👌🏼

En på fina systeryster Anna ❤❤❤

Dubbelt upp på hennes fina Milla ❤❤❤


För övrigt är det den 69...hmmm 68 årige jubilaren i bakgrunden 😅....

Efter kalaset som va lite extra trevligt då "alla" kunde vara med...t.om äldsta syrran som bor i Borås...
Introducerade henne i snapshat...

Många asflabb blev det 😂😅🤣


Kvällen avslutade jag och min världsbästa på Pinchos ...mat dryck å bara mys 💋😘❤....

Härliga dagar...🙌🏻...tacksam....


Skickat efter lite "faceprodukter"..."hon på kliniken" tyckte såklart....😬 att man INTE skulle skicka efter...mycket fake...men chansar å skickar efter från "skincity"....voilà 300kr rabatt..💸




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: