2017-03-26
 09:22:59

Ljuva tid....

Ljuva tid...ljuva sommartid đŸ™đŸ»đŸ˜Ž...ajj lavv joooo....

Denna omstĂ€llning av klockan gillar jag bĂ€st...kanske för att jag inte Ă€r den dĂ€r "sovmĂ€nniskan"...vaknar alltid tidigt pĂ„ morronen...har alltid gjort đŸ€”...sĂ„Ă„Ă„ att klockan faktiskt va  sex i morse nĂ€r vi flyttade ut i soffan va ju bĂ€ttre....Ă€n fem đŸ‘đŸ»

DĂ€remot...övergĂ„r det mitt blonda förstĂ„nd...att tfn stĂ€ller om sej sjĂ€lv 🙈😬😇 som tur Ă€r...behöver jag inte bry mej....

TĂ€nker SÅKLART ta med mej min lilla kumpan ut i solens glans ❀...tror det blir en tur till lekparken Ă„ hoppas pĂ„ att "Willegungan" finns tillgĂ€nglig nĂ„n minut đŸ™đŸ»


Lite senare blire en tur till gymmet ...

Hoppas ni fĂ„r en bra dag đŸ˜ŽđŸ™ŒđŸ»



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: