2017-03-08
 07:43:38

Ur spår.....!!!

Gud så lätt det är att spåra ur...ja egentligen på massor av vis...det finns absolut skäl till att jag inte blev "proffsskidåkare"...det kan jag lova 😎🙌🏻....skillnaden "denna gång" är att jag inte slutar....utan "skärper mej" å krigar på 😩🍡🍰🍫🍩😩.


Så fort jag börjar mixtra/tillåta det ena å det andra....står jag plötsligt å bakar havrekakor mitt i pulverdieten 😬🙈 dock tror jag det stod lite galet i receptet.... 2 matskedar !! bakpulver 🤔....det blev iaf en vidrig bismak som gjorde dom oätbara !!! 
Gissar att den där KARMA är inblandad 🤡....

För övrigt är det inte mycket till vårkänslor ☹️....vill ha sol å ljus nu...vill kunna promenera utan att göra det med liv å lem som insats...vill kunna dra vagnen utan känslan att köra "offroadrally med liten Willis" ❄️🌨

Ge oss vår....vi behöver den 🙏🏻🌞

Det är iaf snart fredag 😘👌🏼



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: